Tuesday, June 22, 2010

tiba-tiba teringat kt dia



beberapa hari lagi cuti aku akan habis
keje sekolah byk lg yg x siap
atmosfera saya pn dh mula dikunjungi ion-ion negatif
kenapa ya?
hari tu x sabar nk praktikum
skrg dh takut lak
nape ni ?
mcm-mcm perasaan dlm hati aku skrg
cuba nk menggembirakan hati
tp tetap x gembira

guru pembimbing aku puan choong
dia juga guru pembimbing pandu puteri
aku cuma harap dia betul2 membimbing aku

aku ditempatkan bersama roomate aku DA
dia byk pengalaman dlm mengajar
aku pn harap dia boleh bantu aku
aku ni terlalu mentah dlm dunia perguruan
pasti byk benda aku boleh pelajari dr DA
lgpun aku x pnah ke skolah rendah
DA, kongsikan ilmu anda dgn sy ya.

sebut pasal DA ni, dia roomate sy masa kt hostel
budak comel ni terlalu berbeza dr sy
tp dia x kisah berkawan dgn sy
dia seorang yg lansung x kedekut
stok makanan dia kt bilik selalu byk
n dia selalu menyihatkan sy
hehehhehe
dan sy memg sihat
dia seorang yg bergaya
sy suka tgk dressing dia
dia leh jd sgt matured pemakaiannye
n tiba2 dia blh berpakaian gaya remaja
pendek kata, apa yg dia pakai semua sesuai dgn dia
klu lah sy leh seberani n bergaya spt dia
dia juga seorang yg sgt pengemas
barang2 dia semua teratur
x mcm sy
byk brg bersepah
tp dia x pernah marah kt saya
saya segan dgn dia
tp nk wat cmne
terima kasih ye sebab bersabar dgn saya...
dia juga rajin membawa sy berkereta
especially ke kelas
jd xde laa sy berpeluh2 n termengah2 g kelas
jasa AFK merahnye byk
nti sy akn tumpang AFK nye lg pergi praktikum

sy rindu kt roomate sy ni sebenarnya
walaupun kadg2 x sependapat
sy sayang roomate sy ni
my dear NUR SHUHADA BT HUSSAIN
tq for all da things that u did for me
cant wait to see u after da break
harap u pn sama ya mate...

No comments: