Monday, June 14, 2010

SAYA RINDU DIA

bahaya betul tido lewat n dgr lagu jiwang lama2
nk compare dgn lagu skrg, jauh sgt bezanye
klu lagu dulu, feel dia mnusuk ke jiwa
lagu skrg, hanya meniti di bibir aje
ni laa akibatnye
aku dgr lagu nih
feeling terlebih
aku rindu dia
tp ego aku lebih tinggi
sudah puas aku merendahkan ego aku utk mendekatinye
skrg, biar aku bina balik benteng tu

aku rindu, tp hatiku pilu


ADA DALAM TIADA
Pernah kau suarakan
Malah juga berjanji
Cuma aku sahaja
Di hatimu

Itu hanya dahulu
Waktu manisnya rindu
Kini semua hilang
tinggallah aku seorang
Bagaikan rumput
Yang kehilangan padang

Ada di dalam tiada
Persoalan tiba
Tak mengira ruang masa
Bila engkau kerinduan
Pujuk dan rayumu
Memaksaku memaafkan

Sukar aku tafsirkan
Kata-katamu
Sehingga membuatkan
Aku keliru
Kau kata rindu itu
Tersemat di hatimu
Mungkin gurauan
Bukannya kesungguhan

Dalam percintaan
Memang banyak dugaan
Tapi semua tepiskan
dengan doaku
Serta kejujuranmu

1 comment:

Shu said...
This comment has been removed by the author.