Monday, June 28, 2010

hitam putih

pagi ni pegi lapor diri utk praktikum
bgn pagi2 dgn penuh bersemangat walau hati tgh pilu
sy kuatkan jgk hati nih
warna pilihan sy hari ni hitam putih
baju kegemaran n juga tanda berkabung
entry sy juga hitam putih
xde tulisan kaler2
cadangnye nk pegi rumah kakak ptg ni lepas sekolah
tp bila g lapor diri pg td,
penolong kanan ckp aku dgn da kena sesi ptg
suka jek sesi ptg
x perlulah aku tergopoh gapah pagi2
tp yg sedihnye, hajat aku x tercapai laaa....
x jadi laa pegi sungai petani petang ni

seorang kawan sepatutnye sentiasa di sisi walau apa situasi
aku jua ingin berada di sisi dia
maafkan adik ye kakak
adik x dpt berada di situ
lay my shoulder for you to cry on
but i will always pray to Allah for His Blessing

hujung minggu ni insyaAllah aku akn g ke sana
kakak tunggu adk ye...

No comments: