Friday, November 12, 2010

saya nk isteri saya seorang wanita bekerja

last week someone did came for merisik
ye laaa utk dijadikan isteri dia
kira cm telangkai laa
yg dtg tuh sedara aku jgk
nk dikenenkan dgn sedara dr "kb"
bru dtg nk tanye pn dh letak syarat
nk isteri yg bekerja
since bunga kt rumah aku ni dua2 keje, dia x kisah laa
aku duk pikir, klu x keje xnk laa?
dia pn keje yg ikut musim
pendek kate, klu byk rezeki dia time tuh, adalah rezeki
so it clearly showed that isteri yg bekerja sbg peti tunai dia laa
sesuka hati jek
bukan nk kedekut
tp belum kawen pn dh demand
klu dh kawen?
klu lepas kawen tiba2 xleh keje, nk diceraikan ke apa?

6 comments:

Shu said...

pergh...awal2 dah letak syarat? hurm.. payah tu..

AxraZa said...

reject! mende ni mmg penting. tp x yah la dijadikan syarat..haishh..nextttt!!!

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

tu ler pasai
mcm ler dia best sgt
dia x belajar IP nih
penerimaan tanpa syarat

velasrizal said...

bagi ku xkesah sgt..yg pntg sama memahami..

Malaysia VS China Live Sukan Asia Guangzhou China 2010 (Bola Sepak)

Asilahkassim said...

hai. saya dah jumpa puisi aku bukan andalusia
http://ceritera-sindarela.blogspot.com/2010/11/aku-bukan-andalusia.html

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

tq asilah
tq for da poem
teringin nk bukak direct from ur blog tp xleh bukak sbb ada malware :(
so i bukak melalui google reader
terima kasih sgt2 :)