Thursday, November 11, 2010

perjuangan yg terpaksa diteruskan

aim aku lepas 10 nov ialah menulis tentang the pelocip of da cincin
however aku terpaksa kiv dlu
sebab ada sesuatu yg perlu aku luahkan dulu
sangat mendalam rasa dalam hatiku ini
klu rakan2 seperjuangan, mesti boleh agak
yeee
it is all about
I.L.M.U P.E.N.D.I.D.I.K.A.N
KPLI Jan 2010 ni banyak fenomena nye
n part paling best, kami kena resit paper tuh
alasan? soalan bocor
pada yang study gila2 paper bocor tuh
mungkin lah fair utk dia terpaksa duduk balik paper tuh
tp bagi yg x kisahkan paper tu atau lansung x dapat cmne lak?
apa yg aku leh cakap as student, we're going to do anything to get the best for the subject
tapi bila ada soalan bocor yg bukan setakat 1 2 soalan but the whole paper?
di mana tanggungjawab org berkenaan?
a complete set???
apapun aku terpaksa kembali ke penang untuk menduduki exam tu balik
16 NOVEMBER 2010
doakan agar kami dapat lakukan yang terbaik
we need to do the best

p/s : maafkan along sebab x dapat raya dgn mak dan adik2 tahun ni... :-(

3 comments:

Anonymous said...

sian....

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

what to do...
kami akan terus berjuang,,,

AxraZa said...

jgn buat sedih buleh? :P