Thursday, November 18, 2010

rayaku di perantauan


cm syahdu jek tajuk entry
hahahahahah
raye haji x sempat balik kamgpung
plus plus plus aku x sihat
ikut kak jira balik ipoh
x sangka lak i'll getting worse
nk keluar merayau pn x larat
malam g klinik
tu pn kak jira pujuk
hahahahahha
macam budak2
jumpa dr foo yg cweeet
suhu badan badan aku 39
doktor kata agak tinggi
huhuhuhuh
dh lama x demam betul2
masa ambik ubat, pembantu klinik tu pesan kt aku jgn makan nasi
aku tanye laa nape.
katenye nasi tu kn keras
bg tekak aku dh pulih bru leh makan
hmmmmmm
n this morning
ALHAMDULILLAH
i feel much better now
kak jiraaaaaaaaaaaaaaaa apa projek rini?????
bwk auntie princess pegi klinik lu
hehehehhe

2 comments:

AxraZa said...

sy kalo demam suke gi Dr. Chan. lg cweet dr Dr. Foo.. hehe

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

nk wat cmne, dr foo je bukak klinik