Tuesday, August 31, 2010

satu ketika di blog digi


hari ni berada di blog digi
merehatkan diri yg keletihan selepas ketidaksihatan yg dialami semalam
tiba2 terlihat diriku akan plastesin kt atas meja
pastu terkeluar idea nk membentuk plastesin tuh
hasilnye, aku dgn kak jira pn membentuk plastesin
seperti gambar di atas
huuhuhu
teringat zaman kecik2 dlu
klu berjaya membuat bentuk2 yg pelbagai dr plastesin tu
budak tu memg hebat laa
aku selalu duk membanding dgn bebudak2 lain
buat bentuk ubat nyamuk
uli plastesin uh, golek2 sampai tirus panjang
pastu bentuk cm ubat nyamuk
sape yg boleh buat lebih besar diameternye, dia laa yg paling hebat
huhuhuhu
mcm2 zaman kecik2 dulu
xde benda berat nk pikir

seronoknye tgk
aku ada terbaca satu psot dr blog yg agak popular laa
milik budak yg duk study kt jepun
cerita pasal benda2 hebat yg dimiliki zaman kecik
aku terjumpa budak sekolah aku bawak gam dlm botol yg ada sudu tuh
excited aku tgk
tp xnk laa tunjuk 'perok' sgt
heheheheh
klu jumpa nk beli jgk laa
rindu zaman kecik2 dulu

No comments: