Monday, August 16, 2010

kenapa wak buat saya mcm ni???

dh 5 hari wak seksa sy mcm ni
knp wak buat sy mcm ni?
apa salahnye wak luangkan masa untuk org yg setia mcm sy
selama ni, pagi petang sy berkunjung ke tempat wak
kecuali sy xde kt cni atau saya terlalu letih
klu x, tempat wak laa sy akan pergi setiap hari
tapi 5 hari ni, kenapa wak xde?
kenapa biarkan tempat tu kosong tanpa sesiapa
5 hari ni saya cuba mencari pengganti wak
saya juga cuba melakukannye tanpa wak
tp tak sama seperti adanye wak
wak...
tamatkanlah penderitaan saya ini
tamatkan rindu ini

p/s : ditujukan khas buat pemilik stall air fevret aku yg x dibuka di bulan puasa ini. nama wak digunakan sbb aku xtau nama tukang2 buat air yg lain kt kedai tuh
nk horlick kedai tu jgk. kt bazar x jual horlick. laicikang kt bazar depan tu pn x sedap. soya pn ala2 jek. horlick 3 in 1 pn x sesedap kt kedai wak. wak, bukak laa kedai di bulan puasa.

salam sayang,
penderita yang setia

3 comments:

Anonymous said...

kemaruk kat wak dh nie mung....

suri said...

wahahahahahahah

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

kesian pada diriku kn?
namun rindu dh terubat pn
terima kasih wak