Monday, August 30, 2010

resah hatiku...


minggu ni, insyaAllah aku akn diobserved utk pr2
aku harap semua akn berjalan lancar
xnk laa jd mcm hri nih
semput laa aku
aku harap aku dpt buat yg terbaik
yg selalu merisaukan aku ialah supervisor aku
apa yg aku buat selalu x mengikut kehendak dia
dia terlalu high expectation dgn aku
bukan laa aku memandang rendah dgn kemampuan aku
tp dia selalu membuatkan aku down
huh
idea yg dia perkatakan tu betul, xde salahnye
yg menjadi masalah keadaan utk mengadaptasi idea tu utk persekitaran sekolah aku yg x sesuai
tp dia x faham
nk jgk kata dia betul
apa nk buat laa
bagi dia ngajar sekolah tu bru dia tahu
kemampuan pelajar di setiap sekolah itu berbeza
x mungkin sama
so xkan aku kena ikut idea dia jek
budak xleh ikut
nk wat cmne lg????

1 comment:

AxraZa said...

all the best utk kita!!!