Thursday, August 12, 2010

once upon a time on 1st ramadhan

alhamdulillah
tahun ni aku masih diberi kesempatan oleh Allah untuk bertemu dengan ramadhan.
bulan yg paling istimewa
malam td sahur yg terancang
domino pizza
mengarut betul
but thanks to my housemates yg tolong memenuhi impianku
heheheheh
hari ni memg sgt meletihkan
dh berprangaii cm budak2
rase nk puasa yang yuk jek
ingat kecik2 dulu pakat2 dgn ayah
ayah bg can berbuka
tak ckp kt mak
heheheheh
apalah...
tp alhamdulillah
berjaya juga mengharungi hari pertama

hari ni merempit dgn shuhada
xtau ler apa perasaan dia duk kt belakang tuh
heheheheh
so hari ni dlm sejarah

tp yg x tahan, kena berak dgn burung gagak
rasa cm nk lastik je burung tu
nasib baik aku sedang berpuasa
'sesungguhnya aku bsedang berpuasa"
aku diberaki
si merah juga diberaki
n kereta shuhada pn diberaki
kejam tul burung tuh
mentang2 dia x pose

hmmmmmmmmm
byk tul membebel
kn dh kurg pahala aku
ish ish

ya Allah, ampunkan dosaku...

2 comments:

AxraZa said...

kereta saya tidak pula diberakinye..hihihi

Anonymous said...

huh, riak lagi belagak....tunggu aaaa sehari dua g...keta mu jua bakal diberakinya..!!!! hahahhaha