Tuesday, September 7, 2010

monolog seketul hati


dh beberapa hari berada di kg halaman tercinta
bermula perjalanan lebih 10 jam di atas bas cepat ekspres yg lambat
bersama seorang teman
hmmmm
sebelum ni, setiap kali naik bas
sy akan tido dgn lena tanpa menghiraukan aksi stunt sy ketika tidoo
atau menghiraukan nyanyian sy
alasan saya, lepas ni xkan jumpa dgn mereka lg
lagipun, bukannye diorang kenal sy
huhuhuhu
tapi....
dilema melanda kali ni
balik bersama seorang kawan
lelaki lak tuh
huhuhuh
punye laa tahan mata, sekali ketiduran jua adanye...
maaf jika anda terganggu yek
saya x dapat mengawal diri
saya sy x dpt mengatasi tuan yg tidur dgn chumel n sopan
huhuhuhuhu
sorry yek
hehehehe

kembali pada ceriteku...
berada di kampung halaman begitu mendamaikan kalbu
menatap wajah ibu bapaku...
adik2, anak2ku
subhanallah
hatiku gumbira sesangat
parah juga "sakit rumah" aku...
antara aktiviti yg best kt rumha, menyediakan juadah berbuka
sepetang di dapur bersama bunda...
menu hari pertama, nasi berlauk
yg semua lama aku x makan
booncit jua perutku meratah lauk
hari kedua, daddy ku sudah pulang
bertambah ahli rumah
masih menunggu seorang lg ahli
insyaAllah hari ni dia tiba..
hmmm semoga selamat perjalanannya

antara yg paling menggembirakan hati
menatap wajah si dia yg kurindui
walau sedetik jua
cukup untuk menghilangkan kerinduan yg terbuku di hati...
semoga awk berbahagia di hari lebaran ni

sekian monolog seketul hati

No comments: