Monday, September 20, 2010

jgn cuai

hari ni merupakan pengajaran buat aku
patutlah berat je hati nk balik semalam
huhuhuhuhu
x pasal2 hari ni berjaya naik bas g sk convent lebuh light
aku pn xtau cmne aku leh cuai
pagi ni feeling jek naik bas dr sg petani
pastu naik feri nk balik ke jeti pulau
TIBA TIBA!!!!!
baru teringat aku x bwk kunci rumah
cmne nk masuk rumah ni
kunci motor dlm rumah
baju pn dlm rumah
semua dlm rumah
cmne nk g skolah???
klu leh ponteng xpe gak
aku call da, dia x sure kul brapa paling awal dia leh sampai
then terfikir sekolah kak jira dekat jek
menelefonlah aku segenap org
tanye cmne nk g sana
alhamdulillah ada free shuttle kt ctu
naik n berenti kt bank negara
jalan sikit n sampai laa kt skcll
ambik kunci
naik bas g jetty balik
pastu ambik bas 302 balik taman tun sardon nih
nasib sempat
balik mandi n terus bersiap g sekolah
letih betul rini
jd moral of the story
jangan lupa bawak kunci rumah anda!!!!

2 comments:

velasrizal said...

klo lupa tido lua rmh la jwbnye kan..

Hotel-Hotel Aneh Dan Unik Di Dunia

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

thu xpe
nasib baik laa ada kwn serumah
klu duk sorg2 jek, x ke kena panjat balkoni belakang
huhuhuhu