Sunday, September 12, 2010

aidilfitri 2010

aidilfitri datang lg
alhamdulillah, aku masih berpeluang merayakannye dgn keluarga
tahun ni agak sibuk
tetamu x putus2 datang
letih satu badan (badan memg ada1 je pn kn?)

raya pertama


ni tudung pakai 1st raye
rase pelik bila pakai tudung warna nih

menu raya pertama tahun ni soto, ketupat, rendang n sebagainye
kuih muih tu wajib laa kn
utk 1st day, menu tu aku sediakan kecuali kuah nasi himpit
sangat berpuas hati
soto habis hingga ke titisan terakhir
satu periuk besar yg kemudian terpaksa ditambah lg dan lg
semput aku dibuatnye
bihun besar pn 4 bungkus
x masuk nasi himpit lg
aduyai
dr pagi tetamu x berhenti
x pnah rase meriah cmni
lupa lak ambik gambar menu2 tersebut
bergambar satu family
tahun ni tok aku duk kt rumah aku


raya kedua

hari ni mak long aku nk datang dr pahang
so daddy aku laa sediakan menu
nasi minyak
sebelum mak long aku dtg, kwn2 adk aku dh serang dulu
entah brapa ramai menyerang
terpaksalah masak sekali lg

kembali pd mak long
aku ingat nk dtg 1 kereta jek
sekali berderet 3 buah kereta
penuh lak tuh
penuh laa lagi rumah aku
rasa cm kekok bila jarang jumpa
rase nk sembunyi dlm bilik jek
kuikuikui
tp duk laaa jgk kt luar dgn aksi terkulat2
bayangkan je laa
dh lama x jumpa
yg kecik dh besar
cucu mak long aku pn dh sedozen

ni la gambar the whole family
my family and mak long's family
a big family right
klu laaa org lain yg dikatakan sedara tu ada jgk
mesti x muat kamera


aktiviti petang
g sesi me make up kwn adk aku
xde laa cun sgt pn
tp hmmmmmm
this is me n her

end of 2 days of hari raya...................


No comments: