Friday, July 2, 2010

pengalaman berpraktikum...
mera meru berkelabu
rase down kejap td
sepanjang minggu ni masuk kelas darjah 2 n 3
semua bese jek
tp yg paling mencabarku adalah kelas 1 aktif
merupakan kelas linus
memberi penekanan kpd bm n math
ramai murid kelas ni mengalami kesukaran membaca n menulis
ada lg yg xtau menulis nama sendiri
x ke parah tuh

masuk kelas tu utk relief n masuk kelas tu utk mengajar sgt berbeza
kelas aku 2 waktu kt kelas tu pada hari khamis
dipisahkan oleh waktu rehat
pada waktu pertama aku masih lg mampu mengawal kelas
aktiviti hari ni kolaj utk psv
aku ikut cadangan da cara nk kontrol diorang
tp lepas rehat, semua dh messy
budak2 tu bila nampak mak ayah diorg dtg utk open day
semua terus melompat2 menjerit2
memg teruk
bayangkan budak2 x terkawal n mak ayah duk luar kelas tgk jek
aku rase cm bengong sgt
dh down dh time tuh
as result aku blik dgn xde mood je.....


2 comments:

Anonymous said...

sabor...itu la cabarannya menjadi cikgu cikgi sekolah rendah paejah ooiiii....bebudak hyperaktif...jgn cikgunya yang nangis dlm kelas udah la ye...heee

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

nangis x lg
cuma dh merah muka menahan malu
huhuhuhuhu