Tuesday, July 27, 2010

monolog


aku : saya sedih
~jgn biarkan sedih itu meruntuhkan semangatmu

aku: saya rindu
~adakah dia juga merindui kamu?

aku: byk keje saya x siap lagi
~teruskan berusaha, cuba yang terbaik, kamu boleh lakukannya

aku: saya rase bosan melakukan ini semua
~ingat janjimu pada dirimu sendiri, ingat janji 10 tahun lalu, ingat org2 yg menyayangimu

aku: tapi saya letih dgn semua ini
~kuatkan semangat. letih itu sementara sahaja

aku: terima kasih diri kerana memberiku semangat di kala dia tidak lagi memberi kata perangsang buatku seperti dulu. di kala aku terpaksa pergi krn dia sudah tidak lagi milikku, terima kasih diri.
~aku adalah kamu, kamu adalah aku. di saat semua org sudah membencimu, tidak menyayangi diriimu, pergi darimu, aku akn tetap mendokong dirim kerana kita adalah satu

No comments: