Friday, July 16, 2010

chit chatting

mlm ni berchit chatting dgn org2 yg jarg aku tegur

first budk yg dulu aku jumpa berhingus lg
rasenye dia laaa
heheheh
tipu jek
budak punye comel cmtuh
xkn biar hingus dia meleleh
dia adk my sweet hot n gorgeous lecturer
xpnah chat pn dgn dia
tp selal du follow blog ia
cm aku ckp kt dia, aku suka baca entry dia
tentang pengalaman, perasaan, harapan dia
semua dlm tuh
muntah pn dia cerita tau
hehehehe
gud luck yaa ami for ur study

second, chat dgn wan ursyakirin
classmate aku masa form3
dh lama terputus hubungan
then meet her back via fb
dia keje ppum skrg
bahagian kebajikan
best gak borak2 dgn kwn lama

n last sekali dgn kak izan
borak2 org nk kawin
dia bakal kawin dgn abg angkat aku abg nuar
dh lama depa kapel
dr abg aku tu kurus sampai dh x brapa kurus skrg
huhuhuhu
anyway i will try to attend their wedding next month
just hope i manage to attend
wahai pihak sekolah
jgn laaa wat program on that date yaaa

hmmmm
rase aman skit mlm nih
yg best, setakat nih x chat lg dgn org2 yg bese aku chat...


No comments: