Monday, March 7, 2011

perasaan saya ketika ini

td housemate sy ketuk pintu bilik
bila sy bukak dia ckp dia nk pegi rumah KP dia
nk siapkan fail panitia
sbb dia kn secretary utk panitia tu

tiba2 DUMMMM! kt dahi aku sendiri
kn mgu lepas aku pn dilantik jd secretary for english panel
aku lansung x bukak lg fail2 tu
cmne ni?
klu laa org2 yg cek fail tu dtg esk, mati aku...

owh TIDAKKKKKKKKKKKKKKKK

mlm ni sy pasti tak tido lena
mimpikan fail2 tu + tido sorg2 lepas tgk cite hantu ptg td (housemate aku tido rumh KP dia)

kecut and kalut
cik patunghujan :(


latest update ~~~
KP aku ckp xyah riasu, dia n kak fida (secretary lama) dh settlekan fail2 tu.
i lap both of u laaaa

love and faith
cik patunghujan :)

2 comments:

Teacher Maria said...

Amboi amboi amboi, kali ini KP kasi can. Lain kali, no way, relax..relax...
Kerja, kerja, kerja

AxraZa said...

jgn kasi can PUan KP!! hehehe