Monday, May 16, 2011

TERIMA KASIH CIKGU

saya kini seorang guru
dan saya sangat berterima kasih kepada guru-guru yang mendidik saya selama ini sehingga saya berada di sini,
jasa dan bakti cikgu-cikgu semua tidak terbalas jasanya

khas untuk guru-guru saya di

Taman Asuhan Kanak2 Islam (TASKI) Kg Sura ~1988-1990
SK Sura Dungun ~1991-1996
SMA Sultan Ismail Dungun ~1997-2001
Pusat Matrikulasi UIAM PJ ~ 2002-2003
UIAM ~ 2003-2008
IPG Kampus Pulau Pinang ~2010

dan juga insan2 yang menjadi guru saya secara tidak lansung...

love and faith,
cik patunghujan

2 comments:

Teacher Maria said...

Tahniah Faez. Semoga menjadi cikgu yang terbaeekk buat murid-murid... Happy Teacher's Day. Seronok kan jadi cikgu. Dapat bayak hadiah dari murid-murid.

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

tq kak maria.
happy teacher's day to u too kakak
adalaa hadiah jgk, tp mana nk lawan kakak.heheheh.