Thursday, May 26, 2011

AKU DAN PENGKRITIK FESYEN KECIL



haaa?
no no no tu bukan gambar sy
pinjam gambar tu dr abg google
cantik sangat tuh, sy x mampu nk bergaya tahap gitu
hehehehehh

saya dan fesyen...
kawan2 yg kenal sy confirm tahu betapa teruknye sy ni
(bukan teruk apa, bab fesyen jek)
nama fesyen pilihan sy, fesyen suka hati.hehehehhe

sebagai seorang chek-gu , confirmlaa pemakaian kite tu ramai yg memerhatikan
in my case musti anak murid

mgu ni, terjadi laa beberapa kes kt aku
mgu ni mgu exam, so memg xkn comot dgn habuk kapur
so aku pn pakai kemas lebih skit dr hri lain
huhuhuuh

satu
girl ~ teacher, nape teacher lawa sgt hri ni?
aku~ ye ke? terima kasih
girl ~ nape teacher pakai warna coklat?
aku~ knp?x blh ke tice pakai coklat? x lawa eh?
girl~ xde laa, teacher jd lawa sangat. biasa kn teacher pakai warna, pink, biru or purple jek.
aku~ ye ke? (dalam hati, namapk sgt budak2 pn perasan aku pakai baju yg sama jek)


dua
boy~knp tice nampak lain eh?
aku~ lain nape?
boy~nampak cantik
aku~sebelum ni x cantik laa?
boy~ sebelum ni cantik jgk. tp biasa kt mata tice ada garis hitam jek, tp ni ada warna, lg cantik
aku~ garis hitam? eyeliner ke? warna? aku rajin pakai eyeshadow mgu ni (dalam hati, sampai eyshadow aku pn dia perasan?)


tiga
girl~ teacher, sy nk tanya laa
aku~apa dia najwa?
girl~ baju eacher kn biru, knp tice pakai tudung hitam?
aku~(oops apa nk jawab ni?) cuba tgk corak kt baju tice ni? warna apa?
girl~ ada kelabu skit, hitam skit
aku~haaaa, kn org pakai tudung ikut warna bunga or corak, sbb tu tice pakai hitam (huh ada jgk alasan aku)
girl~ mcm tu ke tice...
aku~ yee mcm tu laa, lagipun hitam ni kn universal.(dalam hati, sebenarnye tice malas nk iron tudung, sbb tu pakai hitam)

aku kongsi 3 jek cerita,tak masuk lg bila ada anak murid tanye knp ada org pakai rama2 atas kepala mcm maskot kt tv.
moral of the story, klu anda keje mcm sy, silalah bersedia dgn sbrg pertanyaan dr peminat fesyen anda, contohilah sya, berjaya menjawab dgn yakin utk menyembunyikan fakta sebenar.
huhuhuhu jangan ikut sy ttp, berpada-padalah dlm berpakaian. jgn over sgt.jadilah diri sendiri

love and faith
cik patunghujan

No comments: