Tuesday, October 19, 2010

tiada kusangka...

semester lepas, kami diwajibkan menduduki 1 peperiksaan utk KOAM
olahraga amatur punye acara
sikit punye seksa duk dalam kelas tuh
ngantuk xyah cakap laa
time nk exam pn, bukannye aku gila2 study
byk studo dr study
time exam pn sikit punye hangin aku nih
soalan entah hape2 aku jwb
nasib baik ada kwn2 yg membantu
kpd kawan yg duk kt kiri aku tuh, thank u yek

masa kwn2 kelas LIMT duk bercakap ttg result yg dh kuar
aku x rase aku lulus
so aku pn xde lah nk hirau sgt
lepas praktikum, ada kwn2 aku yg dpt surat pasal x lulus KOAm
katenye kena ambik sendiri kt mr gan
aduyai
berminggu2 aku wat2 lupa jek
sampailaa hari nih
aku ikut da n yoges pegi jumpa mr gan
and............................
AKU LULUS
LIHATLAH DUNIA!!!!!!!
tu je aku nk ckp
huhuhuhu
aku lulus KOAM

2 comments:

AxraZa said...

x cakap alhamdulillah pun. syukur pun tak. [jeles]

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

alhamdulillah, bersyukur sy ke hadratNYA
dengan limpah dan kurniaNYa dapatlah sy lulus exam koam ini