Saturday, October 9, 2010

SAYA DAN MANN


saya bukanlah peminta tegar filem hindustan
tp gemar menonton filem hindustan
x byk filem yg leh menarik minat sy
tp filem mann adalah salah satu filem yg sy cukup suke
td bru menonton movie tu kt tv 3
terimbau kenangan lama
bukan pasal bf
tp masa gila tgk cite nih
memg x malu
lepas tuisyen, duk melepak rumah cikgu rodila
layan CD cerite nih
memg feel gile laa
terima kasih ye cikgu
yg sekepala dgn aku tentulaa cik sofea
dia lebih teruk dr aku

kenapa sy suka filem ni?
lagu dia dr mula cerita sampai habis, semua lagu yg best
tp lagu yg palin sy suka time nyanyi dgn nenek dev n kt persembahan pentas tuh
memg feel habis (berbunga2 jgk sy ni)
jalan cerita pn best
xdelaa mengarut sgt
or gaduh2 tahap tipu tak hengat
pendek kata sy suke semuanye tentang movie ini

kalau ada housemate sy shuhada, mesti best duk layan cite hindustan dgn dia
housemate sy yg sorg lg xde feel dgn dia

tgk sorg2, leh terberangan kejap
cepat2 tarik diri ke dunia nyata
mana ada kisah cmtu kn
cinta susah dicari
yg dapat tu, tahniah sbb anda cukup bertuah

bakal suami saya, bila awk nk pinang sy?
(ni bukan ayat desperate, tp ayat gatal lepas tgk muvie)

2 comments:

AxraZa said...

ok, thats it la. u r on ur own from now on! i xdek feeling kan? huh!

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

u xde feeling tgk cite hindustan jek
yg lain u banyyyyyyyyyyyyyyyyyaakkkk feeling. i like!!!!