Friday, October 22, 2010

i am proud of me

sekarang ,musim sukan kt IPG aku nih
dalam keterpaksaan aku join jgklaa
acara pilihan aku?
yg aku dh lama tinggal zaman2 muda kt unibersiti dulu
tug of war
rabu ritu game nye
berat hati nk pergi
badan x recover lg dr keletihan kt cameron
huhuhuuh
kak jira pn x sihat sgt lg
tp kami berjaya menunjukkan taring
walaupun agak kuciwa sbb x dpt g final sabtu ni(dlm hati gumbira sbb xyah main dh)
tp gumbira jgk sbb dpt menyumbang pingat utk rumah rajawali
tahniah kpd diri sendiri dan insan2 yg terlibat

semalam join badminton classmates aku
dh lama jgk x main
seroooooooooonok sesangat walau aku main tibai jek pukul shuttle tuh
what a wonderful time there

p/s :
permulaanku di sini keceriaan
pertengahanku sebuah kedukaan
pengakhiranku disini, kudambakan sebuah keceriaan dan kenangan terindah...
v(^ ^)V

3 comments:

tumpanglalu said...

salam..
am xdpt join tarik tali rajawali sbb bdk junior ikut suka hati depa pinda nama peserta boh geng depa.. (tp sbenarnya suka gak sbb hati ni 60% xmau join =D)

nway smoga kita semuanya (lipians) berakhir (grad) di cni dgn "senyuman" sbb kita mula (daftar) dgn senyuman..

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

seronok tarik tali
samapi urat pn tertarik sekali
lupa nk snap gambar ritu
hehehhehe

AxraZa said...

cik patungujan,

part p/s tu sedap. sy suke.