Thursday, July 19, 2012

1 SETIA 2012



Dah hampir 7 bulan jadi ‘ibu’ pada budak2 ni.macam2 ragam dan perangai diorang yang saya dh hafal. Whatever it is, sy sgt suka masuk kelas ni berbanding dgn 2 kelas saya yang lain. Klu nk lepas stress pun kt kelas ni laa.lepas stress tu bukan bermaksud saya marah ye, sebab saya sayyyyyang sgt kt budak2 musyuk ni (musyuk sbb bru lepas senamrobik <3 )...

Kelas ni ada 39 org murid, 21 lelaki 18 perempuan. Setiap seorang perangainye mcm2. Masa mula2 jaga diorang dulu agak risau jgk. Tp skrg, sy dh x kisah pn. Mana yang nakal, mana yg baik, mana yg ada emas dalam mulut, mana yg sgt comel senyumannya, mana yg manja, mana yg brutal, mana yg attention seeker, mana yg mcm2 lg. Tp mcm mana pn perangai mereka, semuaaaaaaaaa saya sayaaaaaaang sama jek. Mana blh pilih kasih kn? Tak baik.

Dalam gambar di atas ada 38 org aje. Sorang x datang, si danish. Tak sihat hari tu.yang lain semua dtg utk senamrobik 1 Malaysia. Semangat betul diorg, cikgu dia? Hangit aje. Hehehehe
Wajah diorang ni dulu selalu aje sy tertukar.
Adam firdauz dgn iman haris
Sara sofea dgn puteri aleya
Azizul dgn irsyad
Nabilah syahirah dgn nik kaseh darwisya
Skrg ni xde tertukar dh, siap hafal nama penuh lg.hehehhehe.

Ada beberapa bulan lagi baki masa bersama. Lepas ni. I’m going to miss all of you soooooo mucchhhhh. Take care all my dearest...

Love and Faith
|cik patunghujan a.k.a teacher norfaaa |


No comments: