Sunday, March 4, 2012

I'M REALLY SORRY




Today I went to a place that is familiar with me. Hampir setiap minggu aku drive pegi situ, unfortunately, hari ni adalah hari yang sangat malang untuk aku. I didn’t do it on purpose sebab aku bukan laa kejam sangat..

It goes like this, I was accidently kissed a car that parked behind me. Ianya tak sepatutnya berlaku tapi ianye berlaku. Maybe saya tak cukup berhati-hati, sensor kereta pn tak berbunyi and terus je langgar. Aku drive masuk parking balik, aku intai kereta tu, x nampak kemik atau apa2. Dalam fikiran aku, kereta import model lama, walau cat pn mcam dh tak nampak rupa, tp kereta tu kan kuat, sebab tu tak kemik. Then aku decide tak turun kereta n terus drive balik rumah. Dh tawar hati nk shopping.

Sampai rumah, aku tgk plat kete aku pecah, memg tahap kena tukar laa, maknanye kuat laa td. Tetiba terus rasa sangat bersalah. Rasa diri saya sangat tak bermoral.kenapalaa sy tak turun tadi????

Kepada pemilik kereta tersebut, saya mintak maaf sangat2. Saya janji saya akan lebih hati2. Saya betul tak sengaja hari ni. Moga kereta awak tak apa2.

Cik patung skrg dlm mode susah hari dan rasa bersalah yang amat sangat. Kepada sesiapa yg terbaca post ini, jgn contohi kebodohan saya. Sekian terima kasih.

No comments: