Monday, October 24, 2011

TERPAKSA


Big Bad Wolf Books


15 Oktober hari tu, aku dgn Puan Adibah n her princesses pergi ke Big Bad Wolf Book Sale kt MAEPS Serdang yg berlansung dari 7 hga 16 oktober. Aku tak tahu pn pasal sale ni sampai laa kak dib ckp, klu tak, awal2 dh pegi.huhuhuuhu

Hajat di hati nk tgk2 jek + beli mana2 buku yg sesuai utk ak

u guna dlm PnP. Sampai kt sana, hujan lebat yg amat,terpaksalaa melepak dulu sambil makan. Lepas tu baru masuk kt dalam tuh. Ya Allah, tersangat laa ramai org kt semua seksyen, harapan laa klu aku nk beli buku kanak2 yg best, terpaksa laa batalkan niat tuh.




Tetiba.....



Aku ternampak sign ni. Aduyai, memg me


malukan laa kn klu tak beli apa2 (alasan je tuh, sebenarnye x dpt nk mengawal nafsu utk membeli buku kt situ)


Akibatnye... inilaaa buku entah hape2 yg TERPAKSA aku beli. TERPAKSARELA ye.hehehehe

Yang pasti, bagi aku, semua buku2 ni mcm cute n best. Cute k.



1) Magic Spells For Lovers

Byk spells dlm ni, mcm laaa blh pakai kn? Tp nk jgk beli.hehehhe



2) The Lady Who Was Beautiful Inside

Aku beli buku ni sbb aku rasa ianya sgt memberi inspirasi, beautiful inside? I hope I am.


3) Vampires

Aku pn xtau apa kaitan buku ni dgn hidup aku, tp tangan ni gatal jgk nk beli buku ni


4) Sweet Hearts

Aku beli sbb buku ni unik, ada lubang heart shape kt tgh tu.

5) Low Fat Indian Cooking

In case aku ada masa + sgt rajin utk memasak. Byk2 tu, tak tahu nape aku pilih buku pasal indian food.


6) Twit Twoo and The Naughtiest Fairy

Finally, ni je 2 bijik buku aku beli utk PnP aku, terukt ul chekgu ni

Kak DEEB n anak2 dia yg keletihan shopping


Next time klu sale ni ada, tolong inform awal2 yek.hehehhe

4 comments:

velasrizal said...

ramai kan dtg beli buku lelong ni

Teacher Maria said...

Bestnya.. nape tak ajak member skali

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

encik velasrizal~memg sgt ramai, hujan pn ramai gak dtg

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

kak maria~kami pegi pn hari sabtu lepas ceramah pibg kt sekolah tu