Monday, February 14, 2011

SEORANG SAYA DAN HENPON

p/s : luahan hati nan lara

seronok tgk telepon org skrg
paling sy tgk confirmlaa adik2 sy
semua pakai tepon2 canggih

ada yg pakai satio

ada yang pakai beri hitam

ada yang pakai sony erricson walkman
saya pun teringin nk pakai telepon2 canggih nih
tp nk wat cmne, poket tak mampu
dari 1st time ppakai henpon dulu
mcm2 jenama dh pakai
siemens,nokia,csl, telepon cap ayam pn ada
bila lah nk ada henfon2 yg best tuh
xde ke org nk bg kt saya?
klu ada sape2 nk bg tuh, sempah lg nk kumpul duit utk bg hadiah time besday sy
bulan april lg 2 bulan lg, sempat pakat2 kumpul duit bg kt saya yg miskin nih
nk jgk tepon mahal
huhuhuhu

apapun, buat masa sekarang, saya masih setia pada yang ni
walaupun dia xde kamera,ringtone bese jek, xde mms
tp dapatlah sy bertelepon n bersms dgn org2 yg sudi layan sy nih
always love you laa


No comments: