Saturday, December 11, 2010

2 hati 1 jiwa

di hari bahagia saya....

huk huk huk tipu jek
saje letak gambar melaram dulu sebelum gambar2 lain
post ni aku buat khas sempena wedding yeth dgn zahid pada 4 disember ritu
post ni lambat dibuat atas sebab2 teknikal

tak banyak gambar2 yang aku ada sebab aku tak bwk kamera utama aku
bijak kn???
apapun, silalah enjoy sedikit sebanyak gambar yg ada ni
yg paling best, gambar aku dgn pengantin pn x byk
cmne nk ambik klu aku pn duk menyibuk atas pelamin tu dgn depa kn
gambar pengapit songkok tinggi pn xde


ni gambar pagi time sesi akad nikah kt masjid kg dendang
gaya gadis ayu lg pemalu menunggu saat dan detik diijabkabulkan
sy pn nk menyibuk jgk
entah apa tok kadi ni duk ckp sampai yeth dgn ma dia pn dh ngantuk
sabor sabor, skit lg
tp aku yg duk rakam pn ngantuk jgk

doa pengantin : ya Allah, berkatilah pernikahan kami
sayang, kau milikku
agaknye tu laa dialog zahid time ni


sesi sarung cincin, kalungkan rantai, batal air semayang, serahkan maskawin n cek wang hantaran n sebagainye

cium tangan mak mertua nih


barang2 hantaran dr pihak perempuan
hasil gubahan mak2 sedara yeth
patut ada sebelas, tp aku xtau mana 1 lg gambar
aku lupa snap kot


barang2 hantaran dr pihak lelaki
ada sembilan dulang dgn tema hijau
sape yg gubah tidak laa dapat sy pastikan



sesi bersanding dan bergambar
x byk gambar time ni, sorry


selesai sudah majlis di pihak perempuan
next week majlis kt johor lak
aku mendoakan agar 2 org kwn aku ni akn berkekalan dan bahagia sampai ke syurga

zahid & yati

No comments: