Monday, March 15, 2010

school holiday day 3

hari ni konon2 nk bwt critical review sbe
pegi laa mandi dulu
siap mandi, black out laa pulak
tensen
dh laa bateri lappy x cas
bila ada letrik, x jumpa lak artikel tu
puas dicari mana aku save artikel tuh
sampai ke malam ni pn aku cari x jumpa
camne nk wat keje nih
msg groupmate, xde direplynye
depa xde kredit kot
cmne aku nk selesaikan masalah ni...
magrib td duk pusing2 dlm kem
kesian aku tgk blok2 kediaman kt dlm nih
dh zaman pra sejarah punye kot
berkulat
eiiii....
pastu g beli ais krim hrga rm1.20
sedap gak
balik rumah, bersiap, ikut kak bah g beli barang kt giant...
nama pn duk dlm kem
kt pintu keluar tu adalah polis yg jaga
aku nk tergelak bilak tgk depa
dr jauh bila tgk pegawai depa a.k.a abg usin
terus wat tabik
jauh pn leh dengar hentak kaki depa
aku duk bayangkan, klu letak kucing kt kaki depa, hancur n mati agaknye....
lepas beli barang, makan then balik
hmmmm
ni nk wat keje xleh lg
artikel xde.
sedey....

1 comment:

Anonymous said...

aiii mate,u x online,cmne nak attach article tu..