Saturday, March 20, 2010

MACAM TAK PERCAYA!!!!!


hari ni dgn rasminya aku dh balik ke IPG kampus Pulau Pinang
sepanjang minggu duk rumah has, setiap hari ber streamyx,
balik cni, berukband aku x brape nk bermanafaat terutamanye kt bilik
apalah nasib....

perkara pertama aku buat bila sampai cni, kemas baju aku dulu
pastu duk mngadap lappy bwt critical review
alhamdulillah 90% dh siap
tgu nk edit n letak source jek

kul 8 lebih kuar dgn kak zira
mencari tempat makan
destinasi kami ialah tesco
sbbnye nk beli barang skit
aku as usual, beli air mineral laa
pastu syampoo
yg menyakitkan hati adalah time nk bayar harga barang
kami pergilaa express kaunter
ye laa sbb barang aku kurang dr 10
kak zira pn same
cuma kongsi letak dlm troli
yg bengangnye minah cashier tu x bg kami bayar kt ctu
alasn dia campur barang kami berdua lebih dr 10
kami ckp laa org lain2
dia kate 1 troli 1 bil jek
tak ke bangang?
sorry menggunakan bahasa yg kasar
tp memg bodoh laa mcm tuh
minaah tu x bg jgk
jd terpaksa laa g kaunter biasa
nasib baik q x panjang, klu x aku tinggal jek barang tu kt ctu
lain kali jek beli
huh sewel tul laaa
kpd TESCO sila perjelaskan arahan berkenaan express kaunter tu yek
jd xkan ada lg customer yg bengang cm aku
tp yg aku leh ckp, cashier tu x cerdik
x reti nk guna common sense!!!
geram laa klu ingat

lepas dh bayar g makan lak
as usual sizling laa
yg aku bengang nye mak bapak nih
x thu ke kwasan tu bahaya
x ckp ke kt anak2 tu jgn bermain2 atau berlari2 kt ctu
yg aku takutnye makanan panas tu tertumpah kt budak2 nk wat cmne?
cm aku td, nyaris nk kena sorg budak tu
sape nk bertanggungjawab
nasib aku berjaya mengimbangi tray tuh
tp yg lg geram, sizlling mlm ni x best
mesti sbb mamat tu yg masak
huhuhuhu
as solution aku beli kfc lak...
banyaknye aku makan...
huhuhuhu

berbalik pd tajuk post aku nih,
memg macam x percaya
mlm ni aku online guna wifi nona
nona ada wifi?
unbelievable????
believe it!!!!
hahahahaahahahah

No comments: