Saturday, October 24, 2009

duhai student....

esok ahad maknanye da start skolah
sebut pasal sekolah, aku mesti teringat kt student2 aku
last week on thursday was last day for my student
he being dismissed from school due to disciplinary problems
i knew it was his fault
tp yg x puas hatinye, nape laa time hujung tahun da nk exam bru nk buang skolah,bru nk gantung skolah.knp x awal2?
kesian aku tgk student2 aku tuh
nk kate pengetua x ada, da msuk awal september ritu,
pengetua xde pn, kn pen kanan ada
kn dia memangku semua tugas tu?
rugi sgt bila da blajar dr awal tahun tp in the end dibuang sekolah just few days before the exam.what a waste?
tak suka dgn keadaan nih
wlupn student aku nakal, tp dia masih ada smangat nk belajar
aku bukan nk banding2 student aku
bg aku semua sama jek
tp yg aku geram, ada sorg budak cina kt 1 kelas tuh
dr awal tahun slalu ponteng kelas or ponteng skolah,merokok,siap edar rokok lg,x hormat guru langsung,rambut panjang, pakaian x kemas,kuku panjang n diwarnakan
TAPI.....
xde lak apek ni nk dibuang skolah
WHY WHY WHY WHY??????
bcoz he is a chinese????
dunno wat to say
xnak laa pulak nti aku dikatakan cuba provok lak kn
tp hakikatnye????

No comments: