Sunday, May 24, 2009

SELAMAT HARI GURU PART 2

today nk bercerita tentang cikgu2 aku time sek men
sek men agama sultan ismail dungun
that is my secodary's school name
aku bersekolah kt sini dr 1997 sampai 2001
cikgu yg paling ingat
USTAZAH RAHIMAH-ajar pendidikan islam.dia suke duk tgk keletah aku time menulis, bukan sebab aku kidal, tp cara aku pegang pen tu pelik.
lawak lak aku rasa.
lepas tu dia ngajar aku bahasa arab masa form 3
tp cian ustazah, aku tetap tak dapat A.memg tak pandai laa arabic nih

CIKGU ZAINUN- ajar BM.suke kelas dia.tp tak tau dh dia g mana skrg
ingat lg dia bwt aktiviti surat rahsia dlm kelas.hmmmmm

SIR KHALIL-ajar english. teringat laa masa form 1 n 2.dia ajar b.i.tiap2 hari kena hafal vocab.tp alhamdulillah aku tak pnah kena denda dlm kelas dia.aku kn minat b.i.mana leh kena denda dlm kelas favret aku kn....

CIKGU MAHIYUDDIN-ajar aku BM masa aku form 2.dia cikgu yg best.tp kelas dia memg takut sbb dia tersangatlaa strict about everything termasuklaa cara buku latihan kami patut ditulis.masa form 3 dh tak nampak dia
tak tau dia g mana

CIKGU SURAYA-ajar aku geografi n bm.cikgu yg lembut n penyabar, rasanye sekali je aku pnah tgk dia marah.tu pun sebab budak laki wat hal.
dengar cerita dia sakit skrg. i just hope she is getting better

TEACHER TEH-ajar aku bi masa form 4 n 5.aku admire sgt kt dia.dia bwk new invironment kt sek aku.cikgu muda yg cantik dan bergaya lepasan luar negara.so imagine laa sendiri how she looks like sopan tp bergaya

MR RODILA- cikgu math aku masa form 4. tp dia ngajor kejap jek.then aku continue tuisyen add math dgn dia.huhuhuh
suasana berangin di belakang rumah.huhuhuh
he get married to teacher hasiah,n now dh nk masuk 4 anak dia
thank to annuar as he make me able to find mr rodila lpas lost contact for few years.

USTAZ OTHMAN-ni cikgu arabic aku masa form 4. ustaz yg ala2 macho laa.huhuhuhu.kami panggil dia "ciak" disebabkan salah ejaan che dlm tulisan jawi.hehehehe
he get married to teacher teh a year after met her kt sekolah....

No comments: