Monday, March 2, 2009

GOLDEN JUBLEE CELEBRATION OF SMKSO

as i promised...
ni antara aktiviti yg dilakukan masa sambutan jubli emas hari tu
klu nk diikutkan banyak sangat aktiviti
tak semua aku sempat cover.sambutan berjalan selama 4 hari.semua org terlibat.dari 24 sampi 27 februari.28 februari lak ada larian amal jubli emas tp aku tak dapat join.sebab apa?adalaa....
mana yang sempat aku snap jek
lgpun ni kan my blog, sukati laa nk tulis pe pun kn.
huhuhu

for those yg dh baca my previous article, sorry la if terbaca benda2 yg kurang manis tu.and u should know that even the blog can be read by anyone,but most blogger wrote their personal opinion.so same as me

i wrote whatever i want.even sometimes i wrote something not proper that was not a problem as i am the person want to read it.

lupakan dulu

now kite lihat aktiviti2 kt s.o hari tuh...

masa petang first ada pertandingan gubahan.patutnye ada 2, sayur n buah.tp peserta ramai n buah tak cukup,kami gabungkan dua2 tuh.jadilaa gubahan buah dan sayur. buat 2 kategori, dewasa n pelajar.

perserta dewasa ada dua jek.so confirmlaa depa ni dpt hadiah

1st place kak dah n the geng (rita n iffah) dgn tema golden jublee tropika... n the other person boy yg pakai baju kuning tuh.aku pun tak ingat nama apa


tudung pink tu rita.pastu kak dah n iffah

ni dua peserta lelaki tunggal


aku ralik tgk guy ni ukir buah n sayur tu.dia guna tema mixed fruit




ni peserta kategori pelajar.lupa lak apa temanye...


ni adalah hasil kekreatifan peserta gubahan

yg paling depan tu laa jubli emas tropika.pemenang kategori dewasa


ni aktiviti hari apa pun aku lupa.rabu kot.
tgk persembahan nyanyian
aku malas nk ulas panjang2
sape yg tgk tu tahu laaa

ni masa persembahan 2 orang cacat penglihatan


ni aku tak kenal sape diorang.
tp gedik tgk peranagai budak skolah aku...



ni pemenang kategori lelaki masa pertandingan teh tarik.
tak sangka ramai lak pesserta wanita
tp sayang aku lupa ambk gambar.ada video jek

to be continued......

No comments: