Wednesday, February 25, 2009

GOLDEN JUBLEE CELEBRATION OF SMKSO part 1

ni baru part one.
each person kt sekolah diberi tugasab masing2 sempena sambutan juble emas ni.
aku dgn cikgu gstt lain that r farhana n afida in-charge bahagian kuiz n cabutan bertuah
but instead of that aku pn tlg hanis wat banner

so below r some of those pictures....



ni duk cat banner laa



ni tak malu posing tepi jalan


hanis berlakon je tuh



wku tgh wat keje, sempat ambik gambar ayu. nasib tak kena cat.huhuhu




bukan senang wat banner ni.aku suka jek
yg susah adalah org sekeliling yg suka menyusahkan
tiba2 nk wat gosip
some ada yg dh tahu
yg tak tahu buat tak tahu dh laa
org2 yg kt tempat kejadian jek tahu
as usual bila kite wat keje2 comot nih,
mesti ada jgk kesan2nye kn
tp kami ni bukanlah tak bertanggungjawab,
bla dh bwt kotor tu pandailaa nk kemas
bila dh berak pandailaa cuci
tp adake time org tgh nk basuh berak ada yg tolak pintu jamban
(sorilaa guna ayat2 kotor skit)
korang rasa klu ada yg tolak pintu time tu, dh cuci bersih tak lg time tu?
aku rasa honestly most of the time tak laa kn
tu laa yg terjadi kt kami nih...
ada ke patut tak sempat basuh cuci2 dh ada org bukak pintu jamban
geram tul
patutlaa that person glamer kt jajahan so nih
huhuhuh
tutup cerita kotor nih...
berbalik pada kisah asal
sambutan jubli emas smkso
byk acara
tak sempat nk cite hari nih
wait for the next episode.
ada part2 lain lg n also special session for kak dah
dia dh jd peminat no 1 blog aku nih
so tunggu yek


No comments: