Wednesday, February 18, 2009

days at smkso....

dah seminggu aku kt smkso.masa mula2 masuk mcm2 cerita aku dengar n skrg aku tgk sendiri sape budak2 ni. sambil boring2 duk dlm kelas tuh, aku ambik gambar diorang tanpa diorang sedari.mcm2 karenah yang blh dilihat.
even this was not an excellent school but it is still a scholl where numbers are waiting to be fed with knowledge.

so, now i presenting my students.....



ni budak kelas iG klu aku tak silap.sepatutnye ni masa cikgu azam tp time ni dia ada kt sek sains utk mssd.aku relief kelas diorang. aku bg keje math kt diorang.basic darab je pun...
ni aku tak tau budak sesat mana.dia ganggu budak kelas aku ikut tingkap.nak ngorat junior sampai tolong jawab soalan lg.huhuhuh


chinese gurl ni agaknye heran tgk budak2 laki ni punye perangai


aku buat pop kuiz kt satu kelas yg all malay muslim.aku hangin jek tgk jawapan budak ni.aku tak tahu nk cakap apa.korang nilai laa sendiri








ni view dr kelas apa tah,budak skso.comel2 kn...



discuss or borak ni?






tekunnyee.....








ni masa relief kelas bahasa cina
hampeh jek aku nih


seminggu aku kt cini mcm2 kelas aku relief tp yg paling lawak kelas cina laa.aku dh ajar math,pj main bola sepak lelaki,bm,pendek kata mcm2 laa.....





2 comments:

ramizah said...

Ya Allah, rukun negara lagi diingat dari rukun Islam/Iman..
Inna Lillah..

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

too bad kn.tp nk wat cmne,tak tahu nk salahkan sape.sje bwt pop kuiz nk tgk depa ni.klu rukun solat tu blh laa ada yg tertukar, tp rukun islam?????