Monday, March 2, 2009

GOLDEN JUBLEE CELEBRATION OF SMKSO- PART 4 (YELLOW DAY)

kami namakan hari kuning sebab semua cikgu n kakitangan pakai baju batik kuning dgn tudung kuning.pendek kata semua kuning laa.
cam nk tergelak time sampai sekolah pagi khamis tuh
semu kuning
tiba2 rasa cam zaman muda remaja di alam persekolahan lak...

semua pakai camni sebab hari tu adalah perasmian sambutan jubli emas smkso
oleh pengarah peajaran terengganu

kt bawah ni gambar2 yg diambil semasa kami kekuningan
tp yg banyak tentu gambar aku
jgn marah yek....

ni sah sah bagi aku interframe luh.
ala2 cun la kan???

world peace!!!


me n kak aini








ni dgn cik iffah





ni lak dgn cik rita




yg cun ni cik faezah



























ni dgn cik hanis


















ni kami yg muda belia n single kt bilik guru.
tp affida terkecuali yek
cikgu hanif tu dengki kami ambik gambar









cenyum jek kak aini nih














jiran berjiran
kak dah n kak aini











affida n farhana


















ye laa.sy bagi jgk cikgu hanif interframe dlm blog saya
hahaha
gambar curi nih
ari tuh dia ambik gambar kakdah send kt dia
aku publish kt blog lg....











ni cikgu2 lelaki duk alas perut kt kantin
ye laa nk tunggu pengarah dtg pn lambat lg












duk crite pe tu cikgu manaf?
seluar cikgu manaf sedondon dgn baju batik tu
katanye ditempah khas utk dipakai dgn bju batik tuh

















terjumpa dgn cikdu zainudin mohd nor
cikgu aku masa sekolah rendah
skrg dia penolong kanan kt sk jerangau











ni liyana
dia keje kt avon
kwn adk aku








tuan pengetua ni duk busy calling2 jek






















nigambar cikgu azam
khas untuk hanafi
awak rindu sgt kat dia kn
tp sori la
tak jelas sgt













ni lah pengarahnyee
encik ariffin embong









masa duk berbaris tunggu pengarah
semua ni bdk form 6




1 comment:

aimi nadiah said...

akak praktikal situ ker?