Monday, October 6, 2014

Salam Aidiladha Dari Perantauan

Salam Aidiladha semua.(patutnte saye post ni semalam).
tahun ni saya beraya sorg2 sekali lagi di perantauan. perantauan laa sangat. sepang je pun. gatal tak balik kg.
bangun pagi2 raya ni saya pn mula laa ketuk periuk kuali saya kt dapur. klu kt kg bila ayah takde, saye laa tukang ketuk kuali periuk kt dapur rumah. tp ni saye tak balik, takpelaa ada adik2 kesayangan yg boleh ambik alih tugas tu.lagipun ada org kate saya masak 2 kali setahun aje. entah apalaa saye melalut ni.

ok, menu saye pagi raye ni ialah...

hahahahha bukan nasi kerabu.over kot berhidang sampai macam ni.ni hidangan kak fida yg raya kt london.
aku masak yg kt bawah ni aje. pasta je.hehehhe.over tak? org london pn x makan pasta.



sekian siaran hri raya.hehehehehe

No comments: