Tuesday, December 29, 2009

closing of 2009...



kurang seminggu lg tahun 2010 akan menjelma dan 2009 bakal ditinggalkan...
aku duk memriksa list azam 2009 yg aku lafazkan awal tahun dulu
daa tercapai ke?
antara list azam 2009 aku...

>mendapatkan pekerjaan tetap = x tercapai, hanye dpt kontrak gstt yg berakhir pd dec 2009. so tanam anggur lg laaa

>mengumpul harta = alhamdulillah.ada laa skit2 wlu x byk. my beloved motorcycle n my lappy. boleh laa dr takde

>nk dapatkan lesen memandu = alhamdulillah.target aku lesen P moto jek.tp by the end of 2009 aku berjaya dtkan lesen P kereta skali.huhuhuhu,melangkaui target, baguslaa kn


>nk dapatkan steady boyfriend a.k.a bakal suami = x dapat lg laa. nk cri boyfriend senang, tp yg stok leh wat suami tu yg susah. but stil waiting for an answer from someone...hmmm what will it be yaa????

conclussion = 50% achieved
so yg the rest tu dikitar semula di tahun 2010 laaa
ok x?
hehehehe

No comments: