Sunday, January 3, 2010

1st day of return

pg td g ppd utk taklimat gstt
alhamdulillah as i'm among da 1st called group of gstt
berdebar gak
huhuhuhu
dr geng2 aku thn lepas, liza n leha sje x terpilih.
rupenye sbb diorg option science n math
guru math n science terlebih kt cni
bukan rezeki mreka lg kot
mada,ana n imah dpt DESSO.
tp mada tercampak ke smk sura
cian kt dia
xpe laa
nti dpt laa kwn2 bru tuh
perubahan bilik guru kt skolah agak mencelarukan
aku n da geng duk bilik lama
tp berempat je laa
huhuhuhu cedey jek
masa kt bilik ketua bidang, terjumpa laa cikgu2 lama
mreka ni duk kate aku confirm akn dpt kpli
sbb aku ada kabel gentian optik
aku mana laa ada kabel, sedara mara aku keje cincai jek
kadang2 menaruh harapan tinggi gak aku nih
apapn aku just wish da best of luck to myself

No comments: