Wednesday, June 17, 2009

SCHOOL DAY FEVER!!!

ni mgu pertama sekolah
bese org keje ofis yg lain akan kata monday fever
tp aku tak tau laa
lpas 2 mgu cuti, terfikir gak nk wat apa dlm kelas
cam tak prepare jek
ahad ada byk kelas
dr 1st class in da morning
ramai failure dlm kelas aku
alasan diorang BI sgt susah
siap tuduh aku kedekut markah lg
hahahaha
sadis tul
the truth is, i was very kind as i give the lots of marks
even according to marking scheme, it not markable.

student kelas 4E pn sama
entah laa

mgu ni jgk aku sgt rugi dr segi P&P
sebabnye sebelah pg hri isnin n selasa ada rehearsal utk
majlis meraikan persaraan pengetua smkso
bila dh lepas rehat lak, ramai student yg dh hilang
jd tak dapat laa nk ajar semua student
tp mana yg tinggal tu aku tetap ajar
patutnye minggu ni discussion utk soalan exam pertebgahan tahu hri tuh
tp nampaknye aku bincang sorg2 je la

hri ni lak majlis persaraan tuh
mcm2 acara meraikan pengetua
siap jd pengantin solo atas pentas
heheheh
lunch lak kt hotel uitm
tp malangnye aku dh takde kamera skrg
tak leh laa nk interframe amik gambar
nk publish kt cni pn takleh la
tp tgu laa kot2 leh rembat dr org lain nti....

No comments: