Sunday, November 2, 2008

my precious memories

ni last day kt uia.masa ni family dtg ambik barang.sblum aku naik pajero pok de aku bersama che de muda berumur 18 tahun, sempat la poyo dgn budak2 ni ambik gambar.diorang ni bwt lambaian slmt tgal utk aku
thanks lin,wanie,chom,tini n azim
ni kami panggil BBQ terrorism. 4 those who attend jek thu nape ktorang panggil camtu. tp memg lawak sgt. anyway aku enjoy giler hari tuh. thanks guys

ni gambar favourite aku dgn hasni n haslina. aku syg sgt kt diorang. lambatnye nk tgu hujung bulan 11.nk jmpa diorang la.


kami ada gelaran sendiri.hasni yg bg nama.


hasni yg mulut tgh muncung tu jd kakak.haslina yg wat iklan colgate tuh jd mama sb dia plg kecik.n aku jd adik sebab aku paling sihat,huhuhu.












ni masa ambik CP 1. takut gila time ni.






first time bwt hearing depan lecturer.cm dlm court betul jek.xleh lupa muka mdm duryana masa tuh. takde belas kesian langsung.hahaha. tp aku menang kes



aku berpartner dgn atiah yg plg kiri tuh.tudung merah tu enol.dia jd moral supporter kitorang.yg tepi aku tu azimah. dia jd lawan ktorang untk kes tuh.inilah ktorang.last jumpa time konvo hari tuh






No comments: