Saturday, February 26, 2011

AGM PIBG 2011/2012


hri ni ada AGM PIBG kt SKKW.
aku ditempatkan dlm kumpulan pencatat
xde laa apa sgt yg extraordinary
semua bese2 jek

cuma aku nk highlight 1 benda dlm hal2 berbangkit td
ada cadangan dr seorang guru a.k.a puan norina
beliau mencadangkan kpd pibg supaya menukarkan papan hitam yg sedia ada dgn papan putih demi keselamatan pelajar dan guru.

aku sgt bersetuju dgn cadangan tersebut
kenapa?
bila menggunakan papan hitam, maksudnya terpaksa menggunakan kapur
setiap kali menulis menggunakan kapur, habuknya akan berterbangan dan masuk ke dalam paru2 krn setiap kali sesiapa jua yg berdekatan bernafas, dia akan menyedut habuk itu bersama. terutamanya cikgu laa. bila padam pn macam tuh,
satu lg bila pelajar tu cuba membuang habuk dr duster. student tu main tepuk jek tanpa menutup mulut dan hidung, dan pastinye dgn jayanye dia menyedut masuk habuk kapur masuk dlm rongga pernafasan
mereka bukannye sedar walaupun ditegur berkali2

mereka2 yg ada asthma lg laa
aku yg allergik dgn habuk pn sama
since 1st week kt cni sampai laa skrg, aku x recover lg dr batuk n selesema
penyebabnye???
habuk laa
harap sgt usul tu diterima
dr norizhar, harap2 dptlaa memujuk ajk2 lain utk menerima usul ni
doktor mesti lebih thu tentang kesihatan berbanding kami ni

love n faith
cik patunghujan

2 comments:

Anonymous said...

hye teacher

Anonymous said...

hoi²