Saturday, August 7, 2010

summary of da week

minggu ni badan letih sgt
hope minggu ni dapat merehatkan minda
memulihkan tenaga
tp boleh ke nk rehat klu byk benda nk fikir???
bercendawan otak aku nih

bab 1
sukaneka dh berakhir hari ni
alhamdulillah
walaupun byk perkara yang sakit mata memandang
pedih telinga mendengar
tp semuanye aku harap ternoktah hari ni
malas nk mendengar komen berterusan hari isnin nih
byk lg benda yg boleh membebankan minda aku

bab 2
apa pendapat korang tenntang bos x beretika?
memaksa org bawahan melakukan sesuatu yg tak beretika
hmmmmmm
hari ahad yg lalu, anak seorang guru disekolah aku dimasukkan ke wad
duduklah kt situ beberapa hari
seorang ibu, mestilah akn jaga anak dia
malangnya disebabkan anak yg sakit, walaupun ibu yg jaga
doktor xde laa bg MC on da reason bukan ibu yg sakit
bila anak dia dh kuar ward, terus kena jumpa bos kami
bos mintak dokumen kebenaran cuti
dh anak sakit, nk MC
manalah kawan tu nk ada MC kn
siap suruh cikgu tu pegi jgk mintak MC tuh
mana ada backdated MC
kurang cerdik betul laa bos tuh
ngoks ngeks
n kata dua diberi, dapatkan MC or potong gaji
aduyai
itukan atas budi bicara pentadbir
anak sakit, bukan dia saje2 nk g tunggu anak dia kt hospital.
1 lg budus utk bos tuh
bukan ke tindakan dia tu membuatkan kawan aku seolah2 x beretika?
cm sengaja ponteng keje jek

bab 3
isnin ni insyaAllah mdm choong akan datang utk second observation aku
mula dh rase risau
lepas bebelan dia kt aku semalam
rase cm nk demam jek aku
korang, wish me the best of luck yaaa

bab4
masalah elaun masih menghantui warga kpli ambilan januari 2010
kt ipg kampus pulau pinang jek
kate hep, xde allocation utk kami
heran
ipg lain semua dh dpt
kami? masih diselubungi misteri
kunun2nye minggu depan
berhenti berharap laa
jgn letak harapan yg tinggi
dh tau dh
fenin i
byk benda tertunggak untuk dibayar
buku 555 aku pn dh penuh list nih
anyway thanks to banker2 aku yg sudi meng'loan'kan aku
walaupn dh berhenti berharap
aku masih harap elaun masuk secepat mungkin

bab 5
AKU BORINGGGGGGGGGGGGGG

No comments: